fredag den 26. august 2016

"Are You A Watcher Or Player?"

Nu har jeg set den, og jeg vil sige at jeg er helt vild med den! Nerve er simpelhen bare helt vild god, kan kun anbefale at se den, den var spændene, sjov og fuld af romantik og action, virkelig en film for alle! Nå men som sagt var jeg inde og se Nerve, jeg var nemlig her til aften i Lyngby og se den med min mor, fordi der ikke var andet fedt at lave på en fredag, hvor man bare koger i 31 graders varme, end at gå i et storcenter og kigge på butikker. Vi var selvfølgelig i kinopalæet, og have da de bedste pladser. Inden vi gik ind for at se den vild gode film, var vi lige inde og få en bild mad, og nu da jeg er vegetar (endelig er jeg pescetar, for jeg elsker fisk, inklusiv min livret sushi, det er jeg ikke klar til at give op) fik jeg den lækreste laksesalat, den var så god og intet er bedre end en let salat på en varm dag. Nu tænker i sikkert, WHAT THE FUCK? er hun vegetar? Hvad er der i vejen med hende, er hun en dyreelsker eller hvad? Jo dyreelsker, men har ikke imod folk der spiser kød, jeg spiser jo selv fisk, men jeg har bare aldrig været typen der har spist en stor bøf, jeg er mere en grønsagspige. Så for ca. 4 måneder siden besluttede jeg mig for at gå hele vejen og lade helt hver med at spise kød, og overraskende har jeg det meget bedre, jeg kan virkelig mærke det i min krop, indrømmer det lyder underligt, men det er rigtigt! Ikke at jeg vil opfodre alle til at være vegetarer, men der er ikke noget skidt i at gøre noget godt for ens krop. Men tilbage til filmen, HOLD NU KÆFT den var god, jeg blev helt opslugt, også gør det ikke noget at Dave Franco spiller hovenrollen, hvem kan ikke lige at se på et sæt gode abbs. Men alt i alt, kan jeg sige, at jeg kom igennem alle stadigerne, jeg var ved at tisse i bukserne af skræk, jeg var ved at tude, jeg grinte, og selvfølgelig var der den obligatoriske "ÅHHH" igennem hele salen. Hvad skal der mere til?




- Sofie's Choice

Ingen kommentarer:

Send en kommentar