torsdag den 25. august 2016

Long Time No See

Så er jeg tilbage efter en meget LANG pause fra blog verden. Der er gået 2 år, og meget er sket. Jeg er gået ud af folkeskolen, jeg har været på efterskole, og jeg er starter i 2.g her i august. Det er gået så hurtigt, og tanken om at blive student næste år er helt crazy. Men nu er jeg tilbage, og denne gang i stor stil. Bloggen her kommer til at handle om gymnasie livet, og hvordan det "vilde liv" så småt begynder. Rejser, fester, studieture og det rene afslapning kommer da også på blogge. Som titlen siger så er det her "Sofie's Choice" og jeg vil da vende nogle af de valg jeg står overfor, nu når jeg snart bliver 18, og der kommer en masse valg jeg kommer til at stå overfor. Jeg vil så vidt prøve på at blogge flere gange om ugen, og vil så vidt prøve at overholde det. Jeg håber i vil følge med og kom da gerne med nogle dejlige kommentarer. 



         

- Sofie's Choice

Ingen kommentarer:

Send en kommentar