torsdag den 25. august 2016

No You Didn't

Kender i det når man vågner om morgen og man er helt klar på at man skal møde klokken 08.10 til ens første modul? Sådan en morgen havde jeg i dag, jeg vågnede tidligt, var gået godt igang med at have en tøjkrise, da jeg kigger på min telefon, som jeg havde kigget på lige 5 minutter inden, og hvad ser jeg? En besked hvor der står 1 modul er aflyst, og vi ved alle sammen godt at når man først har været i gang i 10 minutter, så er der ingen mulighed for at falde i søvn igen. Det er nok noget af det mest irrerterne i hele verden, for jeg kunne godt lige have brugt 2 timers mere søvn, hvem kunne ikke det? Nå men nu er det jo fredag, jeg møder klokken 10, og har fri 13.40, og ja tanken om ikke at dukke op har da strejfet mig, men uheldigvis for mig, afslutter jeg de fag i år jeg skal have i dag, og jeg har ikke råd til fravær, da jeg rejser til Barcelona med min mor om 3 uger, på en forlænget weekend. Som i selvfølgelig får et indlæg om. Så nu ligger jeg her og tænker om hvilken en film på Netflix jeg skal se, som jeg ikke allerede har set, for lad os være ærlige, der er ikke nogle gode film tilbage på Netflix mere, som jeg ikke har set. Ud over det, er livet og weekenden ikke fyld med andet end afleveringer, fødselsdag og alt mulig andet crap, som jeg lige nu heller ikke overskuer, da jeg stadig er mærket efter sidste weekendens druk turer. Så nu vil jeg se en dårlig film, og håbe jeg falder i søvn igen, og jeg vil drømme mig tilbage til min tur til Spanien, og tanken om jeg snart skal der ned igen, gør mig kun glad. But What to watch?


- Sofie's Choice 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar